באש ובמים: השליחים שלא עוזבים את אוקראינה

חיה ספיר No Comments on באש ובמים: השליחים שלא עוזבים את אוקראינה

כמידי שבוע בתכנית 'עניין משפחתי' בפינת 'השליח שלי' שוחחה מירי שניאורסון עם בנה – שליח חב"ד בקרית גת הרב ראובן שניאורסון | הרב סיפר על השליחים המסורים שעושים עבודת קודש באוקראינה ולא עוזבים גם בשעת מלחמה

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

כמידי שבוע בתכנית 'עניין משפחתי' מארחת מירי שניאורסון בפינת 'השליח שלי' את בנה, שליח חב"ד בקריית גת לשיחה על פרשת השבוע, שליחות וענייני דיומא..
הרב שניאורסון פתח את השיחה: "מה שקורה באוקראינה עכשיו, נוגע לכולנו, אני בקשר עם שליחים שנמצאים כרגע ברחבי אוקראינה, אחד מחבריי נמצא בדנייפרופטרובסק שזה אזור פחות מסוכן כרגע. יש שמה אפילו מאפיית מצות שעדיין פועלת, זה מאפייה ששולחת מצות לאירופה ולארץ" שיתף הרב.
"אני בקשר גם עם שליח שנמצא באודסה" המשיך הרב שניאורסון: "שמה המצב יותר מסוכן, בני משפחתו עזבו את המקום ועברו למולדובה, השליח עצמו אמר לי שהוא לא יכול לעזוב, הוא לא יכול להשאיר שם 120 יתומים שהוא אחראי עליהם לבד" סיפר הרב שניאורסון.
הרב המשיך והביא סיפור מהרבי מליובאוויטש שנוגע למצב: "אתמול קראתי על המלחמה שהייתה בפנמה לפני שלושים שנה, והרבי הורה לשליח הרב וילהלם שזה מקום סכנה וצריך לעזוב, אך הוסיף הרבי, שהוא לא יעזוב עד שאחרון היהודים יעזוב" אמר הרב.


0 תגובות